تکست آهنگ صادق و حسين - كما
تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein

ورس 1 :: صادق
دوباره شب رسیدش منم و خودم و خدات / یه کام از ته نشینش بدنه شله رو دوپام

بزار این لش بمیره وسط هرچی گناه / بزار این تن بگیره بوی کاغذای دلار
من و خدات دوتا دیوونه ایم / یه خونه داریم اون بالا و بیرون کره ایم
تو زندگی با زاویه اش تو روح من با قافیه اش / تو شهر پوچ و حاشیه اش تو عقربه ـش تو ثانیه اش
لباسو میکنم شیشه هارو میشکنم / زمینو میفروشم آسمونو میخرم
یه خنده کج به راست با دو تا چشم ریز / رو گردن خدات میشم یه سینه ریز
به جای کل تو فریبو میخورم / صعودو میبینم مسیرو میدوئم
با این حال هستم حاجی اونقدی که گفتم / این خیلی حرفه مشتی کس بشی تو غربت

كروس :: حسين
یکمی صبر کن / من هنوز اینجا کلی کار دارم

یکمی صبر کن یکمی صبر کن
من سوال نیستم جواب دارم
یکمی صبر کن یکمی صبر کن
یه خورده وایستا یکمی صبر کن

ورس2 :: صادق
تو که دیدی اینارو ازم / خل و چلی بیدار و نسخ

دنیامون چی داره اصن / هی میگی کافیته نزن
هنوزم لقم هنوز مثل برگم / میرم به دست باد و اونجا هم که حق هست
واقعی شد ادعام گم شدم تو ازدحام / شدم قطره قطره آب پرم قد لحظه هام
له شدم تو همین وضع شعر شدم تو همین وزن / اونقدری که نشن هضم اونقدی که بشیم جذب
خدا میدونه که تو دلم چیه / میدونه میپرم از رو پرچینش
میدونم میگیره دستمو یه روز و / میکشه پرده از رو تصویرش
لخ و لخ پات روی خش و خش برگا / فصل هره کره رفت و باز رسیده سرما
همه چی خاص تو یه روز عادی / یه روت احساس و یه روي مادی

كروس :: حسين
یکمی صبر کن / من هنوز اینجا کلی کار دارم

یکمی صبر کن یکمی صبر کن
من سوال نیستم جواب دارم
یکمی صبر کن یکمی صبر کن
یه خورده وایستا یکمی صبر کن





:: موضوعات مرتبط: تکست های حصین ابلیس , ,
:: برچسب‌ها: تکست آهنگ صادق و حسين - كما , شهر تکست ,
:: بازدید از این مطلب : 2234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: